معاونت فرهنگی- اخبار و رویدادها
گزارش جلسه شورای هماهنگی دبیران کانونهای فرهنگی هنری

حذف تصاویر و رنگ‌ها | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۵/۷ | 
گزارش جلسه شورای هماهنگی دبیران اولین جلسه شورای هماهنگی دبیران درتاریخ ۹۶/۴/۱۳ باحضور جناب آقای دکتر قائمی مدیریت محترم امور فرهنگی و فوق برنامه ،سرکار خانم حاتمی نسب کارشناس کانونها وآقای نجفی پوردبیر شورای هماهنگی برگزار شد.دراین جلسه ۱۳ دبیر جدید کانونها حضور داشتند و۴ نفر به عنوان کاندیدای دبیری شورای هماهنگی خودرا معرفی کردند.از میان ایشان رای گیری بعمل آمدو سه نفر به عنوان کاندیدا از طرف دبیران به مدیریت فرهنگی معرفی شد که عبارتند از خانم ها: سپیده سلطانی ،پریا قارداش خانی وآقای امین یعقوبی                                                                                                                                              
http://farhangi.iust.ac.ir/files/cultural_mng/gallery/kanoonha/dabiran_kanoonha/2_shora_dabiran_kanoonha_logo.jpg?grand=57688
درابتدای جلسه دکتر قائمی ضمن خیر مقدم به دبیران جدید خلاصه ای از وظایف دبیران و همچنین وظایف دبیر شورای هماهنگی را بیان کردند و در مورد روند همکاری مدیریت با کانونها در چارچوب ضوابط وقوانین مطالبی را بیان کردند.درادامه ایشان توصیه کردند که تمامی دبیران میبایست حداقل یکبار آیین نامه و اساس نامه کانونها را مطالعه نمایند تادر طی همکاری برخلاف قوانین فعالیتی انجام نگیرد.                                                                                                                                     
درادامه فرصتی داده شد به کاندیدای دبیری تا مطالب خود را بازگو کنند.خانم سلطانی به عنوان اولین نفر مطالبی را بیان کردند که آسیب برای کانونها وفعالیتهای ایشان میدانستند :
۱-کم بودن برنامه های مشترک ←کم شدن همبستگی (نوشتن مرامنامه برای کارهای مشترک)
۲-روند فرسایشی امور اداری←دلسردی اعضای شورا (آموزش روند اداری برای جلوگیری از رفت و آمدهای مکرر دانشجویان وهمچنین صورتجلسه کردن شورای هماهنگی برای الزام به انجام آنها)
۳-عدم آشنایی اعضای شورا با همکاران مدیریت (گذاشتن جلسه جهت آشنایی با کارشناس کانونها،کارشناس مالی و......)
۴-انفعال کانونها←عدم فعالیت مثل کانون ایرانشناسی (دبیران چشم انداز یک ساله فعالیتهای خود را اعلام کنند)
۵-تبلیغات کم،عدم مستند سازی،ارتباط ضعیف با خبر گزاریها←جلوه نکردن فعالیتهای کانونها (ارتباط با خبر گزاریها،دعوت میهمانان از بیرون)
۶-هزینه ای که بابت شرکت در کلاس گرفته میشودزیاداست ←عدم استقبال دانشجویان جهت شرکت در کلاس
۷-کم بودن جلسات مجمع عمومی کانونها
۸-کاهش بودجه
۹-نداشتن دبیرخانه مجزا برای کانونها
۱۰-عدم فعالیت کانونها در خوابگاهها
۱۱-نداشتن آیین نامه داخلی ←تصمیمات سلیقه ای گرفته میشود
۱۲-نداشتن فضای مناسب برای انبار وکارگاه برای کانونها
http://farhangi.iust.ac.ir/files/cultural_mng/gallery/kanoonha/dabiran_kanoonha/3_shora_dabiran_kanoonha_logo.jpg?grand=57688
درادامه خانم قارداش خانی هم مطالبی را بیان کردند:
۱-پیشنهاد ایجاد کارگروه از جمله:کارگروه روابط عمومی،مستندسازی،مالی و ....
۲- ایجاد فضای آموزشی برای دبیران کانونها وهمچنین اعضای عمومی
۳-حضور سلایق مختلف در کانونها و بالابردن سطح تعامل دانشجویان
درآخر رای گیری  انجام شد و سه نفر کاندیدا با آمار ذیل به مدیریت فرهنگی جهت انتخاب دبیر شورای هماهنگی معرفی شدند.
۱-سپیده سلطانی ۱۲ رای
۲-امین یعقوبی ۸ رای
۳-پریا قارداش خانی ۵ رای
http://farhangi.iust.ac.ir/files/cultural_mng/gallery/kanoonha/dabiran_kanoonha/1_shora_dabiran_kanoonha_logo.jpg?grand=57688
نشانی مطلب در وبگاه معاونت فرهنگی:
http://www.iust.ac.ir/find.php?item=41.3455.50351.fa
برگشت به اصل مطلب