[صفحه اصلی ]    
منوی اصلی
صفحه اصلی::
معرفی معاونت::
اخبار و رویدادها::
آئین نامه ها ::
آلبوم تصاویر::
::
مدیریت ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
سایت های مرتبط با معاونت

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی را چگونه ارزیابی می کنید؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
کرسی آزاد اندیشی

AWT IMAGE

..
آرشیو مطالب

..
:: کسب رتبه برتر رسانه‌های دانشجویی در نهمین دوره جشنواره ملی نانو و رسانه توسط انجمن علمی دانشجویی نانو فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران ::
 | تاریخ ارسال: 1402/5/9 | 
کسب رتبه برتر رسانه‌های دانشجویی در نهمین دوره جشنواره ملی نانو و رسانه
توسط انجمن علمی دانشجویی نانو فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران

انجمن علمی دانشجویی نانو فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران توانست رتبه برتر حوزه رسانه‌های دانشجویی را در نهمین دوره جشنواره نانو و رسانه کسب نماید.
شایان ذکر است اثر ارسالی انجمن نانو با عنوان "مجموعه رسانه‌ای و ترویجی نانونیوم" مربوط به مسابقه ملی نانونیوم می‌باشد که در اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲ با حضور ۱۷۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور برگزار گردید.
آیین اختتامیه جشنواره نانو و رسانه ، روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در مجموعه کوشک باغ هنر (باغ کتاب تهران) با حضور مدیران رسانه‌های برتر، خبرنگاران برتر و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این جشنواره آثار رسانه‌های رسمی در ۶ بخش صدا، سیما، خبرگزاری و پایگاه خبری، روزنامه، عکس و شبکه‌های اجتماعی و علاوه بر رسانه‌های عمومی آثار در دو بخش رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی داوری و بررسی می شوند.

در جشنواره امسال بیش از ۲۰۰  اثر در۴ بخش رسانه‌های عمومی، شبکه اجتماعی، رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی به دبیرخانه جشنواره  ارسال شده است و توسط داوران جشنواره بررسی و در نهایت آثار برتر انتخاب و معرفی شد.

دفعات مشاهده: 1517 بار   |   دفعات چاپ: 174 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد