[صفحه اصلی ]    
منوی اصلی
صفحه اصلی::
معرفی معاونت::
اخبار و رویدادها::
آئین نامه ها ::
آلبوم تصاویر::
::
مدیریت ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
سایت های مرتبط با معاونت

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی را چگونه ارزیابی می کنید؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
کرسی آزاد اندیشی

AWT IMAGE

..
آرشیو مطالب

..
:: افتتاحیه فاز تکمیلی بوستان حضرت معصومه(س) ::
 | تاریخ ارسال: 1402/8/29 | 
افتتاحیه فاز تکمیلی بوستان حضرت معصومه(س)

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) برنامه افتتاحیه فاز تکمیلی بوستان حضرت معصومه(س) ویژه خواهران دانشگاهی روز یک­شنبه مورخ ۲۸/۸/۱۴۰۲ بعد از نماز ظهر و عصر در محل این بوستان برگزار گردید.
این مراسم با حضور آقایان دکتر معینی معاون محترم فرهنگی اجتماعی، دکتر سعیدی معاون محترم دانشجویی، دکتر کوه­دار مدیر محترم امور فرهنگی و اجتماعی، خانم­ دکتر جلیلی صدرآبادی مشاور محترم رییس دانشگاه در امور بانوان و نیز برخی از اعضاء محترم هیات علمی دانشگاه برگزار گردید.
جناب آقای دکتر معینی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی در ابتدای مراسم ضمن بیان ارزش و جایگاه بانوان در نظام جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه­ها، ایجاد فضای اختصاصی برای ایشان را یکی از وظایف مهم دانشگاه در راستای تکریم این ثشر عزیز دانشگاهی مطرح کردند.
افتتاحیه کافه بانو در محل بوستان، اجرای گروه سرود دختران احسان، انجام برنامه­های متنوع تفریحی و ورزشی و برگزاری مسابقه برای بانوان دانشگاه از بخش­های مختلف این برنامه بود.
بوستان حضرت معصومه (س) از سالیان قبل به منظور استفاده بانوان دانشگاهی از فضای سبز در محیطی آرام پیش بینی گردیده بود. در تابستان سال­جاری با نظر هیئت رییسه محترم دانشگاه تصمیم به بهسازی این محیط گرفته شد. در عملیات بهسازی اقداماتی نظیر راه­اندازی کافه بانو، اختصاص کتابخانه جهت استفاده مراجعین، تعبیه وسایل ورزشی مانند میز تنیس روی میز، فوتبال­دستی و دارت، تهیه صندلی­های مجهز به سایبان، نصب سیستم صوتی و زیبا سازی محیط انجام گردید.

بوستان حضرت معصومه(س) با مساحت تقریبی ۷۴۰۰ متر مریع ویژه خواهران است که در موقعیت ضلع غربی محوطه دانشگاه، حد فاصل مسجدالشهدای دانشگاه و آمفی تئاتر روباز قرار دارد .

 
دفعات مشاهده: 859 بار   |   دفعات چاپ: 182 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد